آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ری:با عرضه کنندگان مواد دامی غیربهداشتی برخورد می شود

راگانیوز- رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ری از برخورد با متخلفان و عرضه کنندگان محصولات دامی غیر بهداشتی بویژه در ایام شب عید هموطنان خبر داد.

 

دکتر ˈعلی محمدی مقدمˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بازرسین و نظاران این اداره در روزهای پایانی سال با توجه به نیاز برای مصرف موادخام دامی بویژه مرغ و ماهی و گوشت، با سرکشی به فروشگاههای عرضه کننده شهرستان از سلامت و کیفیت محصولات ارایه شده مطلع می شوند.

وی افزود: کنترل و سلامت محصولات دامی عرضه شده با هدف تامین امنیت غذایی خانواده ها یکی از اولویت های این شبکه بهداشتی است.

به گفته وی، از این رو طرح بازرسی و دریافت شکایات مردمی از تخلفات احتمالی ویژه ایام نوروز از سوی عرضه کنندگان در دستور کار این شبکه بهداشتی قرار دارد.

دکتر مقدم به شهروندان توصیه کرد در این ایام خرید محصولات دامی و غذایی خود را اعم از گوشت، مرغ و ماهی و فرآوردهای گوشتی از فروشگاهای معتبر انجام دهند و همچنین نسبت به برچسب های مندرج بر روی محصولات با کد بهداشتی صحیح و خوانان دقت لازم را به عمل آورند.

وی گفت: هموطنان در صورت مشاهده عرضه محصولات فاقد سلامت و غیربهداشتی می توانند سریعا این شبکه را جهت پی گیری با شماره تلفن 33765895 مطلع سازند و یا با شماره تلفن 88953400 داخلی 237 و 288 اداره رسیدگی شکایات سازمان دامپزشکی کشور ، موضوع را مطرح کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.