آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس شورای اسلامی باقرشهر مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس فراخواند

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سلیمان حبیبی در این باره گفت : روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام در مورد فلسطین و حمایت از مردم مظلوم و بی گناه است که فرصت مناسبی است تا مردم انقلابی و روزه دار در روز جهانی قدس از فلسطین و جبهه مقاومت حمایت کرده و دشمنان جهان اسلام را سرکوب کنند .

وی با اشاره به اینکه این روز در جهان اسلامی تأثیر بسزایی دارد ، اظهار داشت :هرساله ما شاهد راهپیمایی های گسترده در روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هستیم که با وحدت و انسجام هرچه بیشتر در کشورهای اسلامی و حتی در بعضی کشورهای غیراسلامی برگزار می‌شود و مسلمانان با تجمع و شرکت در راهپیمایی‌ها از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و این روز را حائز اهمیت فراوان است .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر اظهار داشت : اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) حرکت ارزشمندی بود که مسلمانان را متوجه اهمیت قدس و حمایت از مردم بی گناه و مظلوم می کند .

دکتر حبیبی با اعلام اینکه هر ساله مردم شریف باقرشهر حضور گسترده و باشکوهی در مراسم راهپیمایی روز قدس داشته اند ، تصریح کرد : امسال نیز همانند سال های گذشته مردم با حضور حداکثری و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس متحد و هماهنگ شده تا انزجار و بیرازی خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام دارند و حمایت خود را از مظلومین نشان دهند .

گفتنی است ؛راهپیمایی روز قدس جمعه 2 تیرماه ساعت ۱۱ صبح از ابتدای بلوار ۳۰ متری امام خمینی آغاز و پس از طی مسیر میدان شهدا و خیابان 22 بهمن راهپیمایی به میدان شهید فاتحی مصلی باقرشهر ختم خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.