آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس کلانتری 168 سیزده آبان: سارق خودرو هنگام سرقت ناکام ماند

 

خبرگزاری فارس: رییس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری یک سارق خودرو هنگام سرقت طی اجرای طرح امنیت محله‌محور در خیابان شهید رجایی خبر داد.
راگا نیوز: سارق خودرو هنگام سرقت ناکام ماند
 

به گزارش راگا نیوز به ‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، ضرغام امیری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در خیابان شهید رجایی محله سیزده آبان بودند که متوجه شدند فردی در حال باز کردن درب یکی از خودروهای پارک شده شهروندان می‌باشد.

رییس کلانتری 168 سیزده آبان اضافه کرد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به او نزدیک شدند اما مظنون به محض مشاهده پلیس با خودروی سواری پرایدی که در کناری متوقف شده بود فرار را ترجیح داد و متواری شد.

وی در ادامه ابراز داشت: ماموران بلافاصله به تعقیب او پرداختند که طی یک تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند در بازرسی از متهم که «محمود» نام داشت یک قبضه قمه و تعدادی ابزار آلات سرقت کشف شد.

امیری در پایان خاطر نشان کرد: ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند که طی بازجویی‌های انجام شده مشخص شد متهم سابقه‌دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.