آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زمین فوتبال بوستان امام حسن مجتبی(ع) کهریزک آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: زمین فوتبال بوستان امام حسن مجتبی(ع) کهریزک آماده بهره‌برداری شد

به گزارش راگانیوز ، ناصر مصیبی اظهار داشت: فاز دوم توسعه بوستان امام حسن مجتبی(ع) در ۶ هزار متر مربع اجرا شد که در این پروژه علاوه بر فضای بوستان، زمین بازی کودکان و زمین چمن مصنوعی نیز جانمایی شده است.

وی در ادامه افزود: زمین فوتبال در زمینی به مساحت تقریبی ۷۰۰ متر مربع احداث شده است که در مرحله تکمیلی این طرح، چمن مصنوعی، فنس‌کشی و نصب پایه‌های روشنایی در محوطه زمین فوتبال به اجرا درآمده است.

مسؤول واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک اظهار داشت: زمین فوتبال بوستان امام حسن مجتبی(ع) با هدف افزایش سرانه فضاهای ورزشی شهر و فراهم‌سازی امکانات ورزشی برای همه اهالی شهر به‌ویژه نوجوانان و جوانان ساکن شهرک امام حسن مجتبی(ع) به اجرا درآمده است و شهروندان این فرصت را در اختیار دارند که از امکانات ورزشی فراهم شده بهره‌برداری کنند.

مصیبی از افزایش فضاهای عمومی ورزشی در شهر خبر داد و گفت: با توجه به پراکندگی محلات شهر کهریزک از یکدیگر، ایجاد امکانات ورزشی در همه بوستان‌های بزرگ شهر در محلات مختلف در دستور کار واحد فنی و عمران قرار دارد تا با اجرای این طرح همه شهروندان سهم عادلانه‌ای از امکانات ورزشی شهر را برخوردار باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.