آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زورگیری از زن جوان در منطقه باقرشهر از توابع شهرستان ری

زورگیری توسط دو مرد موتورسوار از مادر جوانی صبح امروز /چهارشنبه/ درخیابان تختی منطقه باقر شهر از توابع شهرستان ری موجب وحشت ساکنین این محله شد.

ˈ بهار. الف ˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با ˈآیدینˈ سه ساله در حال رفتن به منزل یکی از اقوام بودم که دو جوان با پوشاندن چهره خود اقدام به زورگیری کردند.

وی افزود: دو زورگیر جوان با اسلحه من و فرزندم را تهدید کردند وحشت تمام وجودم را فرا گرفته بود و در آن لحظه چاره ای جز تسلیم شدن در برابر خواسته آنان نداشتم.

این مادر 23 ساله در ادامه بیان داشت: در ازای رهای سازی فرزند سه ساله خود از دست آنان مجبور به خارج کردن پنج عدد النگو، یک دستبند، یک عدد ساعت و مبلغی بالع بر 200هزار تومان پول که تمام دارایی بود را به افراد مسلح دادم.

بهاره تاکید کرد: بارها برای رفتن به منزل بستگانم که در این خیابان ساکن هستند تردد و حضور نیروی های انتظامی نیز مشهود است ولی نمیدانم چگونه این افراد در روز روشن اقدام به زورگیری می کنند.

یکی از ساکنین و شاهد عینی با اشاره به وحشت این مادر جوان به خبرنگار ایرنا، گفت: ساکنین این محله با شنیدن ناله این زن جوان در خیابان خلوت متوجه سرقت و زورگیری طلاهای این زن جوان شدیم.

وی که خواست نامش در خبر فاش نشود، افزود: این زن جوان به همراه پسرپچه سه ساله خود در حال عبور از خیابان بود که دو جوان موتور سوار با دیدن طلاهای زن جوان به فکر زورگیری افتادند.

وی همچنین از ربودن یک دختر بیست ساله توسط چند جوان درهفته گذشته در مجاور تالار بزرگ نگین باقر شهر نیز خبرداد.

آیا وقت آن نرسیده است مسئولین شهری به فکر تامین امنیت شهروندانشان که یکی از ضرورت های  اصلی زندگی است باشند ؟

لازم به ذکر است چندی پیش نیز خبری در مورد زورگیری در باقرشهر توسط راگانیوز انتشار داده شده که می توانید آنرا در اینجا بخوانید 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.