آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زیر ساخت های فرهنگی شهرستان ری ارتقا می یابد

به گزارش راگانیوز به نقل از از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری، سید محمد موسوی اظهار کرد: مصوبات اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران فصل مهمی در توسعه زیر ساخت های حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان است.
وی عنوان کرد: ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در بخش های مرکزی، فشافویه، کهریزک، قلعه نو و خاوران با همکاری شهرداری ها و استانداری، ایجاد مجموعه فرهنگی و هنری خاور شهر با همکاری شورای بخش، تعمیر و تجهیز 2 کتابخانه رازی و امام خمینی (ره) شهرری از مهمترین مصوبات شورای برنامه ریزی استان است.
وی ادامه داد: تغییر کاربری ساختمان ها و مدارس روستا ها به کتابخانه و مرکز فرهنگی، ساخت سالن های چند منظوره در روستاهای فاقد دهیاری جهت استفاده برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی و احداث هنرستان هنرهای زیبا در شهرری از مهمترین برنامه هایی است که باید در این شهرستان عملیاتی شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری افزود: با توجه به عدم تناسب فضاهای فرهنگی نسبت به جمعیت و سرانه فرهنگی مورد نیاز، ضروری است تا ساختار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افزایش اعتبارات، امکانات و اختیارات ارتقا یابد و اعتبارات بیشتری برای اجرای برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری تخصیص یابد.
وی یاد آور شد: طرح جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی، برگزاری نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری ویژه ماه مبارک رمضان در باقر شهر، تعمیر، تجهیز و توسعه مجتمع فرهنگی و هنری ابوالفتوح رازی به عنوان سالن سینمایی و تئاتر شهر نیز در دست اقدام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.