آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سابقه ری به سابقه تاریخ ایران بر می‌گردد/ تغییر نام شورای شهر تهران مطالبه جدی مردم ری است/شهرری امن‌ترین شهر ایران است

خبرگزاری فارس: سابقه ری به سابقه تاریخ ایران بر می‌گردد/ تغییر نام شورای شهر تهران مطالبه جدی مردم ری است/شهرری امن‌ترین شهر ایران است

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌الله جمالی‌پور صبح امروز در جمع مدیران اجرایی با بیان مشکلات و معضلات شهرستان ری، اظهار داشت: در این شهرستان که سابقه‌اش به سابقه تاریخ ایران برمی‌گردد، روزبه روز با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شویم.

وی گفت: شهرستان‌هایی که سابقه تاریخی زیادی ندارند در حال پیشرفت و گسترش هستند ولی در شهرستان ری به دلیل انبوه معضلات شاهد عقب ماندگی‌های جدی هستیم.

معاون استاندار تهران فرماندار ویژه شهرستان ری ابراز کرد: مردم ری با تقدیم بیش از 2 هزار و 700 شهید به انقلاب اسلامی، دِین خود را به نظام ادا کرده‌اند ولی آنچه مستحق مردم ری بوده محقق نشده است.

وی ادامه داد: مردم غیور و انقلابی ری پس از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هنوز هم در دفاع از مرزهای استراتژیک و حرمین اهل بیت (ع) پیشتازی کرده و با تقدیم 64 شهید مدافع حرم، بیش از پیش نجابت خود را ثابت کرده‌اند.

جمالی‌پور در ارتباط با مطالبات شهرری به موضوع شورای شهر اشاره و بیان کرد: ما درخواست کرده‌ایم که نام شورای شهر به نام «شورای شهر تهران، ری و تجریش» تغییر یابد که تا کنون موافقت نشده است.

معاون استاندار تهران با بیان این‌که شهرری امن‌ترین شهر ایران است، ادامه داد: اداره انتظامی شهری که هفت هزار سال قدمت دارد، توسط سرکلانتری، مشکل است و شهری با این وسعت و قدمت که پنج زندان را در خود جای داده نیاز به فرماندهی انتظامی دارد.

وی با بیان این‌که در تمام امور قانون ملاک عمل است و قانون بد بهتر از بی‌قانونی است، اضافه کرد: همه مسئولان باید تابع قانون بوده و وظایف خود را بهترین شکل انجام بدهند.

جمالی‌پور با بیان این‌که سال گذشته مردم و مسئولان شهرری با اتحاد و همدلی در تحقق شعار سال پیشتاز بودند، گفت: در سال جاری نیز تمام سعی خود را به‌کار خواهیم گرفت تا با رعایت مصرف درست، کشور را در مسیر درست هدایت کنیم و به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با شعار سال95، جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش فارس، در ادمه این جلسه رؤسای ادارات، گزارشی از عملکرد برنامه‌های خود را ارائه داده و در ارتباط با حل مشکلات هم‌اندیشی و تبادل نظر کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.