آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ساخت سه چرخه ویژه توان‌یابان جنوب تهران / توان‌یابان در بوستان آموزش ترافیک شهرری آموزش می‌بینند

به گزارش راگانیوز ، ابوذر ریاضی ، از ساخت سه چرخه با طراحی جدید برای آموزش توان یابان این منطقه خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: با توجه به محدودیتی که توان یابان در استفاده از دوچرخه دارند، بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۰ به ساخت سه چرخه با طراحی جدید و متناسب با این افراد اقدام کرده است تا در زمان‌های آموزش از آن استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به این‌که این طرح جدید سه چرخه مورد استقبال کم توانان و خانواده‌های آن‌ها قرار گرفته است، افزود: این اقدام به ابتکار بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۰ و با استفاده از دوچرخه‌های غیرقابل استفاده و اسقاطی انجام شده است.

تهران نیوز پایتخت خبری ایران

تهران نیوز

تاکید بر بهره‌مندی توان‌یابان از امکانات تفریحی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی

وی در ادامه به بهره‌مندی توان یابان از امکانات تفریحی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‌های بوستان ترافیک منطقه ۲۰ در چهارشنبه‌های هر هفته به توان یابان اختصاص دارد و از شهریور سال ۹۵ تاکنون، ۸۳۷ نفر ساعت آموزش‌های ترافیکی به کودکان کم‌توان و ناتوان جسمی و ذهنی ارائه شده است.

معاون شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: آشنایی با قوانین اولیه و ضروری ایمنی در عبور و مرور، برپایی کارگاه‌های آموزشی متنوع هنری و نمایشی از جمله آموزش‌های ارائه شده به توان‌یابان است که همچنان ادامه دارد و علاقمندان برای بهره‌مندی از این امکان می‌توانند با شماره ۵۵۹۶۶۶۰۵ تماس بگیرند.

تهران نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.