آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سارقان سابقه دار لوازم خودرو در آخرین سرقت دستگیر شدند

راگانیوز:رئیس کلانتری 168سیزده آبان از دستگیری دو سارق لوازم خودرو طی عملیاتی پلیسی در خیابان “13 آبان” خبر داد و گفت: از متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف شده است.

سارقان سابقه دار لوازم خودرو در آخرین سرقت دستگیر شدند

سرگرد ضرغام امیری افزود: مأموران این یگان هنگام گشتزنی در خیابان “13 آبان” بودند که به دو نفر که در حال پرسه زدن بین خودروهای پارک شده بین شهرواندان بودند، مشکوک شدند و در حالی که مأموران لحظه به لحظه به آنها نزدیک می شدند مظنون به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند،با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد مأموران موفق شدند با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی آنها را دستگیر کنند.

وی بیان داشت: در بازرسی از متهمان که “اکبر” و “اسدالله” ‌نام داشتند تعدادی ابزار الات سرقت، دو عدد انبردست، یک قبضه چاقو، دو دستگاه تلفن همراه تعدادی ابزار آلات خودرو و وسایل و قطعات خودرو کشف شد.

سرگرد امیری در پایان اضافه کرد: مأموران متهمان را پس از دستگیری به منظور انجام تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل و تحت بازجوییهای فنی قرار گرفتند در بازجوییهای پلیسی از متهمان، آنها ضمن اعتراف به سرقت مشخص شد سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده اند که مأموران آنها را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.