آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سارق دوچرخه در شهر ری، موبایل قاپ هم بود

به گزارش راگانیوز ؛ سرهنگ محمد کالوسی رئیس کلانتری 131 شهر ری اظهار کرد: با شکایت یکی از شهروندان ساکن محدوده شهرری، در خصوص سرقت اموال پارکینگ ساختمان مسکونی و حضور سارق در داخل پارکینگ، یکی از تیم های تخصصی این کلانتری، برای دستگیری سارق اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری تعدادی از اهالی ساکن ساختمان مسکونی، اظهار داشتند که سارق یک دستگاه دوچرخه و یک عدد بخاری از داخل پارکینگ آنان سرقت و قصد فرار داشت که متوجه حضور وی در داخل پارکینگ شدیم و مانع از فرار وی گشتیم.

رئیس کلانتری 131 شهر ری، عنوان داشت: متهم که منکر بزه انتسابی بود، مجددا از محل متواری که ماموران پس از دقایقی تعقیب و گریزوی را دستگیر و در بازرسی بدنی صورت گرفته از وی تعداد 6 دستگاه گوشی هوشمند از وی کشف شد.

سرهنگ کالوسی، تصریح کرد: با اعلام شکایت اهالی ساختمان، اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد و متهم به همراه گوشی های مسروقه به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و بازجویی از متهم آغاز شد و سارق که چاره جز پذیرش بزه انتسابی نداشت به سرقت گوشی های همراه اقرار کرد.

گفتنی است، در بررسی انجام شده مالکان گوشی های همراه شناسایی و از آنان دعوت شد تا با مراجعه کلانتری ضمن تحویل گوشی همراه، نسبت به شناسایی سارق اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با تنظیم صورتجلسه تحویل گوشی های مسروقه به مالباختگان، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.