آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سارق ماهر تلفن های همراه در شهرری دستگیر شد

به گزارش راگانیوز ؛ میررضا بهرامی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری، مشغول گشتزنی در محدوده اطراف حرم مطهر بودند که یکی از شهروندان به آنها مراجعه و اعلام کرد که دو هفته پیش یک سارق تلفن همراه او را به زور سرقت کرده و اکنون این سارق در همان محدوده در حال پرسه‌زنی است، اظهار کرد: با توجه به این که احتمال داشت سارق هنوز در محل حضور داشته باشد، بلافاصله ماموران به محلی که مالباخته اشاره میکرد، اعزام شدند که در نتیجه این سارق شناسایی شده و تحت کنترل قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت و اطمینان از این وی همان سارق است، ماموران او را در موقعیتی مناسب دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری 172حضرت عبدالعظیم(ع) اضافه کرد: طی بازجویی‌های انجام شده مشخص شد وی یکی از سارقان حرفه‌ای تلفن همراه است و هر بار پس از سرقت دو هفته مخفی شده و پس از آن مجددا به این محله بازگشته و اقدام به سرقت می‌کند.

بهرامی تصریح کرد: با اعترافات متهم، پرونده وی تکمیل شده و با شکایت مال‌باخته در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات پیرامون سرقت‌های دیگر این سارق و همچنین شناسایی همدستانش آغاز شد.

آنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.