آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سازمان بسیج رسانه استان تهران برتر شد

 000

به گزارش راگانیوز ، سازمان بسیج رسانه استان تهران پس از ارزیابی عملکرد سازمان‌های بسیج رسانه 32 استان کشور توسط معاونت آموزش سازمان بسیج رسانه کشور به‌عنوان استان‌های برتر انتخاب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین زکریا نکویی، معاون آموزش سازمان بسیج رسانه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرانی که در راستای اجرای شایسته طرح ضیافت اندیشه 2 نهایت همکاری را داشتند، اظهار داشت: معاونت آموزش سازمان بسیج رسانه عملکرد استان‌های مختلف را از نظر کمی و کیفی و … مورد ارزیابی قرار داد.

معاون آموزش سازمان بسیج رسانه افزود: استان‌هایی که پس از بررسی جامع و کامل این معاونت در سطح برتر و منتخب قرار دارند شامل استان تهران (سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران)، استان بوشهر، استان اصفهان، خراسان شمالی و استان گیلان هستند.

 

 

تقدیر از سازمان بسیج رسانه استان تهران

مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه در لوح سپاس مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران آورده است: دنیای کنونی با وجود فناوری‌های ارتباطی پیشرفته و متعدد همواره نیازمند آشنایی آحاد جامعه با سواد رسانه‌ای مطلوب و انتقال آن به نسل‌های آینده است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با یاری بزرگوارانی متعهد، متدین و متخصص که با وجدانی آگاه و بیدار در راستای تنویر افکار عمومی طی طریق می‌نمایند.

رئیس سازمان بسیج رسانه در بخش دیگری از این لوح تاکید کرد: اینجانب، ضمن گرامیداشت انتخاب شما به‌عنوان برترین برگزار کننده طرح «ضیافت اندیشه» از همکاری‌های بی‌نظیر شما که نماد تجلیل از حق‌گویی، حق‌جویی و پاسداشت صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی است، از تلاش و کوشش بی‌شائبه شما در حرکت به سمت تعالی و رشد سواد رسانه‌ای در کشور تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در این لوح آمده است: از درگاه خداوند مهربان توفیق خدمت به نظام الهی جمهوری اسلامی ایران در سایه سار عنایت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را برای شما آرزومندم.

بصیری در پایان تصریح کرد: این لوح به پاس همکاری‌های بی‌نظیر جنابعالی تقدیم می‌گردد.

به گزارش فارس، پیش از این نیز سازمان بسیج مستضعفین پس از بررسی عملکرد سازمان بسیج رسانه استان تهران از تلاش‌های این سازمان تجلیل کرد و سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به دلیل این تلاش‌ها و اقدامات از سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.