آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سال 94 تبلور شعار همدلی و همزبانی بود

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “سعید بیات” معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته زن که به همت  امور بانوان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک سال نو و سالروز میلاد حضرت زهراء (س) با اشاره به فرمایش امام عظیم الشان که فرمود از دامن زن مرد به معراج می رسد، اظهار داشت:یکی از مصادیق تحقق این بیان شیوا پرورش نسلی فداکار است که پس از گذشت 37 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در راه حفظ اسلام و نظام خارج از این مرز و بوم جانشان را فدا می کنند.

وی در ادامه افزود: رویش های خوبی را در کشور شاهدیم که حاصل پرورش و تربیت نسل جوان توسط مادران این مرز و بوم است.

بیات با بیان اینکه سال 94 از دو جهت سال بسیار مهمی بود تصریح کرد: نامگذاری همدلی و همزبانی موجب شد سال گذشته در سایه اتحاد و انسجام ملی، کشور در راستای بهبود روابط با کشورهای جهان قدم های موثری بردارد و از تحریم های ظالمانه گذر نماید.

وی افزود: امید داریم در بزودی به لطف خدای متعال و هدایت های مقام معظم رهبری از این فرصت بدست آمده به نفع ملت ایران کمال بهره و استفاده را برده و شاهد آثار بهبود معیشتی در جامعه باشیم.

معاون فرماندار ری اضافه کرد:از طرفی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را شاهد بودیم که باز در سایه همدلی و همزبانی انتخاباتی سالم، آبرومندانه و در شان نظام برگزار شد و انتظارات رهبر معظم انقلاب که همان مشارکت حداکثری بود را تحقق بخشید تا پشتوانه ای مستحکم برای پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد.

بیات در پایان گفت: در سال 95 نیز انتظار می رود با تاسی و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با تسریع در حل مشکلات مردم شاهد جامعه ای پویا و دارای شاخصه های پیشرفت روز افزون در کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.