آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سامانه آبیاری نوین ۲۸۰ هکتار از اراضی پیشوا کلنگ زنی شد

 

به گزارش راگانیوز ، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در آئین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: این طرح جهادی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال طی ۹۰ روز در زمین ها بایر و غیر قابل کشت روستای معین آباد اجرا خواهد شد. 
سردار حسن حسن زاده تصریح کرد: ۸۵ درصد اعتبار این طرح از محل کمک های دولتی و ۱۵ درصد نیز توسط کشاورزان تامین می شود. 
وی ادامه داد: کارشناسان سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور در برنامه ریزی و اجرای این طرح نقش برجسته ای داشته اند؛ انتظار می رود با اجرای این طرح صرفه جویی قابل توجهی در حقابه کشاورزان روستای معین آباد قرچک از کانال تیغ آب و منابع زیر زمینی منطقه حاصل شود. 
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه به مشکلات اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان به ملت بزرگ ایران اشاره کرد و افزود: مردم ایران در طول چهل سال انقلاب ثابت کرده اند که ملتی فهیم، بصیر، تلاشگر و امیدوار به آینده هستند. 
وی ادامه داد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی است و با وجود ظرفیت های طبیعی و انسانی، متاسفانه آنگونه که باید از آنها بهره برداری نشده است. 
سردار حسن زاده با بیان اینکه ظرفیت های جغرافیایی استان تهران مورد غفلت واقع شده است، اظهار داشت: استان تهران با دارا بودن ۲۰ درصد جمعیت کل کشور توانایی تامین نیازهای خود، استان های همجوار و حتی صادرات را نیز دارد که باید با مدیریت صحیح این مهم انجام شود. 
طرح سامانه آبیاری نوین ۲۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای معین آباد پیشوا امروز یکشنبه با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)، نعمت الله ترکی رئییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، محمد رضا جهانسوز رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور و جمعی از مسئولان محلی و کشاورزان کلنگ زنی شد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.