آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سامانه هوشمند مدیریت پارکینگ  در منطقه ۲۰ راه اندازی شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰  ابوذر ریاضی با اعلام این خبر گفت: به منظور تکریم زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ساماندهی  ورود و خروج خودروها و نظارت ویژه بر فضای پارکینگ ، سامانه هوشمند مدیریت پارکینگ  ( parkman) در پارکینگ ضلع جنوب حرم نصب و راه اندازی شد.

ریاضی با اشاره به حضور خیل عظیم زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امامزادگان مجاور در مناسبت های مختلف در این منطقه گفت: برای رفاه حال شهروندان و کنترل ترافیک ، پارکینگ های عمومی با ظرفیت حداکثری احداث شده است و با نصب سامانه هوشمند مدیریت پارکینگ در ضلع جنوب حرم ،نظارت بر تردد خودروها در این محدوده مکانیزه شده است.

وی نظارت و کنترل تصویری محوطه پارکینگ و بازبینی تصاویر ،شمارش لحظه ای خودروهای پارک شده،  ثبت مکانیزه ترددها، کاهش زمان ورود و خروج به پارکینگ، کاهش آلودگی صوتی،  بهبود ترافیک خودروها ، کنترل ورود و خروج خودروها و کاهش هزینه ها را از جمله مزایای این سامانه عنوان کرد .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ اظهار داشت: دوربین نظارت تصویری و پلاک خوان و تابلو اعلام ظرفیت از جمله تجهیزات بکار رفته در این پارکینگ است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.