آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ستاد استقبال از بهار در شهرداری باقرشهر تشکیل شد

ستاد استقبال از بهار در شهرداری باقرشهر تشکیل شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر گفت : جلسه ستاد استقبال از بهار با حضورین مسئولین واحدهای مرتبط که به طور مستقیم برای استقبال از بهار طرح و برنامه دارند  ، برگزار شد .

وصالی نیا در ادامه افزود : فعاليت ها و برنامه های واحدهای مرتبط  شهرداري در قالب ستاد استقبال از بهار در این جلسه عنوان شد ، که  در حوزه خدمات شهري زیبا سازي و نوسازي فضاي سبز ، حوزه ترافیک ، واحد ۱۳۷ ، واحد آتش نشانی و دیگر واحدها در راستاي استقبال از بهار و سال جدید مورد بررسی قرار گرفت  .

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری هدف از این جلسه را افزایش خدمت رسانی و ارائه تسهیلات به شهروندان دانست و اظهار داشت : در صدد آن هستیم با اجرای دقیق برنامه ها در فضای شهر رنگ و بوی جدیدی ایجاد کنیم و شهر را نونوار کنیم .

وی با اشاره به رژه خودروهای واحدهای مختلف شهرداری در سطح باقرشهر ، تصریح کرد : قرار است طی عملیاتی خودروهای واحدهای مختلف شهرداری به منظور آغاز عملیات و فعالیت ستاد استقبال از بهار ۱۰ اسفند ماه در سطح شهر باقرشهر رژه روند تا به شهروندان خوب باقرشهری اطلاع رسانی شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.