آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین: رمز موفقیت شهرداری ورامین تسلیم نشدن بود

به گزارش راگانیوز ، رحمان محمدی راد در خصوص بازی خوب تیم شهرداری ورامین در مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: تبریک می‌گویم به‌تمامی بازیکنان و همچنین تماشاگران باغیرت و با تعصب ورامینی که از بدو ورود به ورزشگاه تیم شهرداری را حمایت کردند و تشویق‌های خوب تماشاگران بازیکنان تیم شهرداری روحیه دوچندان پیدا می‌کردند.

وی گفت: تماشاگران ورامین به‌عنوان یار هفتم تیم والیبال شهرداری ورامین محسوب می‌شوند و در طول فصل نیازمند یاری همه تماشاگران با تعصب و فهیم ورامینی هستیم تا این تیم را یاری کنند.

محمدی راد در خصوص دلیل موفقیت و پیروزی تیم شهرداری ورامین در مقابل تیم پرقدرت تبریزی بیان داشت: تمام بازیکنان تیم باقدرت بازی کردند و از همه مهم‌تر رمز موفقیت شهرداری ورامین تسلیم نشدن بود که به لطف خدا به نتایج مطلوب به دست آوردیم.

وی تصریح کرد: زمانی که در ست چهارم خیلی عقب‌افتاده بودیم بچه‌های تیم با تمام وجود جنگیدند و خودشان را ثابت کردند و کلمه ما می‌توانیم را به‌درستی معنی کردند و برای تک‌تک ست‌ها زحمت کشیدند و در آخر هم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ ست چهارم را بردیم و پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص بازیکن قدیمی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: احسن الله شیرکوند از بازیکنان قدیمی و با تعصب تیم والیبال شهرداری ورامین است و تلاش‌های زیادی برای این تیم کشیده است، فکر می‌کنم تصمیم دارد خودش یک سال متفاوت نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

این مربی افزود: احسن الله شیرکوند با تعصب بازی می‌کند و تمام تمرکز خود را روی بازی می‌گذارد و باید کمک کنیم تا کیفیت خوبی که دارد به نمایش بگذارد.

محمدی راد در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال مردان ایران گفت: امسال در لیگ برتر بازیکنان پرقدرت و مؤثر آن‌قدر خوب تقسیم شدند که همه‌ی تیم‌ها شانس بردن دارند و از هفته‌های آغازین بازی‌ها، تیم‌ها باقدرت در زمین حاضر شدند و توانستند تمام امتیازات را کسب کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در پایان اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر از سطح بالایی برخوردار است. قضاوت و پیش‌بینی بسیار دشوار است که کدام تیم بین چهار تیم یا هشت تیم قرار می‌گیرد، تیم‌ها به لحاظ بازیکن‌ها پتانسیل خوبی دارند و همه تیم‌ها برای کسب رتبه بهتر در مسابقات حضور یافتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.