آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرپرستان هیئت ووشو و والیبال حسن‌آباد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرستان هیئت ووشو و والیبال حسن‌آباد معرفی شدند

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، جلسه تودیع و معارفه سرپرست هیئت ووشو حسن‌آباد و همچنین مراسم معارفه رئیس هیئت والیبال حسن‌آباد با حضور مسئول ورزش و جوانان بخش حسن‌آباد، پیشکسوت ورزش و جودکی در مکان اداره ورزش و جوانان حسن‌آباد برگزار شد.

محمد صالحی، مسئول ورزش و جوانان بخش حسن‌آباد طی سخنانی در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و سپاس از حضور پیشکسوت جامعه ورزش حسن‌آباد در این مراسم بیان داشت: ان‌شاء‌الله با ساماندهی و انتخاب‌های درست و سنجیده بتوانیم در پیشبرد اهداف ورزشی نقش بسزایی ایفا کنیم.

وی گفت: البته شایان ذکر است که این کار به تنهایی صورت نمی‌پذیرد بلکه با کمک دوستان و ورزشکاران دلسوز و پر افتخار میسر می‌شود.

مسئول ورزش و جوانان بخش حسن‌آباد در ادامه از زحمات علی عباسی که طی مدت دو سال مسئولیت سرپرستی هیئت ووشو را بر عهده داشتند و اقدامات شایان ذکری انجام دادند قدردانی کرد و از وی خواست که در آینده در کنار سرپرست جدید هیئت ووشو باشند و در ادامه این راه در کنار هم و با انتخاب زیرمجموعه‌های حرفه‌ای و پرتلاش به بهبود و پیشرفت ورزش ووشو تلاش کنند.

رئیس هیئت والیبال حسن آباد نیز ضمن تشکر از اعتماد صالحی به وی اظهار داشت: صالحی با تصمیم‌هایی که در  ورزش شهر می‌گیرد، هدفی جز  پویا شدن و پیشبرد ورزش شهر ندارد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم ما هم قدمی هرچند کوچک در این امر برداریم و ان‌شاء‌الله که بنده هم بتوانم کمکی برای ورزش والیبال شهرم باشم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.