آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سلامت و امنیت 2 اقدام شاخص دولت یازدهم است/ امنیت کشور حاصل سیاست خارجه دولت

خبرگزاری فارس: سلامت و امنیت 2 اقدام شاخص دولت یازدهم است/ امنیت کشور حاصل سیاست خارجه دولت

به گزارش راگانیوز ، شهیندخت مولاوردی صبح امروز در آیین بهره‌برداری مجتمع بهزیستی فداییان اسلام که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استان تهران در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: سلامت و امنیت دو اقدام شاخص دولت یازدهم است.

وی گفت: امروز در کشور شاهد تغییر و تحول در حوزه سلامت هستیم، کاهش هزینه، ارتقای سطح سلامت و درمان و عدالت از جمله اقدامات برجسته دولت یازدهم در حوزه سلامت و درمان است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امنیت را از دیگر اقدامات برجسته دولت یازده برشمرد و خاطرنشان کرد: امنیت کشور که امروز شاهد آن هستیم حاصل سیاست خارجه دولت و تعامل آن با کشورها و برجامی است که با همت دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم و هدایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت.

مولاوردی توسعه فرهنگی، اجتماعی و توسعه پایدار را از سیاست‌ها و شعارهای دولت یازدهم دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات دولت یازدهم در حوزه آسیب‌های اجتماعی امیدوارکننده است و امید است با تقسیم کار ملی در حوزه آسیب‌های اجتماعی که با هدف کاهش و کنترل آسیب‌ها صورت می‌گیرد در آینده شاهد گام‌های مؤثرتری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین تأکید معظم‌له در راستای نگاه ویژه به آسیب‌دیدگان اجتماعی، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم اقدامات مؤثری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را آغاز کرده است و امیدواریم با جلوگیری از موازی‌کاری و دوباره‌کاری برخی از نهادها و دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی در آینده شاهد اقدامات مؤثری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

مولاوردی ادامه داد: امیدواریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام‌گذاری شده است تا پایان سال شاهد مجموع اقدامات دولت برای تحقق این مهم باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.