آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سومین همایش ملی تمدن اسلامی در دانشگاه شاهد برگزار می شود

به گزارش راگانیوز ؛  کامیار ثقفی روز یکشنبه در نشست خبری همایش ملی تمدن اسلامی اظهار کرد: امسال پنج نشست علمی برای همایش تمدن نوین اسلامی برگزار و موضوعات مختلفی که مورد دغدغه بود، مطرح شد.
ثقفی ادامه داد: 236 چکیده مقاله تا کنون به دبیرخانه ارسال شده است که از این تعداد 15 چکیده رد شد و 221 چکیده مقاله تایید شده است و 190 مقاله کامل نیز ارسال شده که از طریق فراخوان دریافت شده است و سفارشی نیست.
رئیس دبیرخانه همایش تمدن نوین اسلامی گفت: ارزیابی مقالات در دست داوری است و در چند روز آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه هشت کمیسیون فعال برای همایش امسال راه ‌اندازی شده است، گفت: کمیسیون مباحث بنیادین، آینده‌پژوهی، اقتصاد، طب و سلامت، تعلیم و تربیت، مدیریت و حکمرانی و حقوق موضوعات 8 کمیسیون را تشکیل می‌دهند.
رئیس دانشگاه شاهد با بیان اینکه این همایش ملی است اما با محوریت دانشگاه شاهد برگزار می شود، بیان کرد: روسای کمیسیون‌ها از دانشگاه‌های مختلف هستند و قریب به 56 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در این کمیسیون فعالیت می‌کنند.
دانشگاه شاهد یکی از دانشگاه‌های دولتی تهران است. این دانشگاه در جنوب شهر تهران و در بزرگراه خلیج فارس، ضلع شمالی نمایشگاه شهر آفتاب واقع شده‌است و بیش از 6 هزار دانشجو دارد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.