آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سی و دومین شماره دوهفته نامه «آوای ری » منتشر شد

به گزارش راگانیوز ؛ نشریه «آوای ری» در دوازده صفحه تمام رنگی منتشرشد و اخبار و رویدادهای مهم شهرستان ری و حومه از جمله : « در بی توجهی مسئولین آلودگی های ناشی از زباله سوزی همچنان گریبان محیط زیست را می فشارد»،«مصاحبه متفاوت آوای ری با علیرضا فغانی پیش از اعزام به جام جهانی روسیه »،«مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران:شهرری مقصد گردشگری درسال ۲۰۱۹ می شود» ملاحظه نمائید.

از مهمترین اخبار این شماره از نشریه می توان به شهردارخبرداد:حریم شهر قیامدشت تصویب شد، جزئیات انفجار یک واحد مسکونی درشهرری، خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش:سهم«ری» از خدماتی که به تهران ارائه می دهد، چیست؟ کلاهبرداری با سیم کارت بدون اطلاع مالک اصلی،صحبتهای جنجالی فرماندار ویژه شهرستان ری،دکتر فاطمه فکوریان به عنوان اولین بخشدارزن شهرستان ری منصوب شد ، برای اولین بار انتشار مصاحبه با شرور جنجالی اهل شهرری وحید مرادی کیست؟اخبارویژه شهرستان ها و روستاهای تابعه شهرستان ری در صفحات اختصاصی«آوای ری»، اشاره کرد.
همچنین ده ها خبر، گزارش و مصاحبه با موضوعات: فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و  اقتصادی از شهرستان ری و حومه در شماره ۳۲ ، تنها نشریه محلی شهرستان ری منعکس شده است.
«آوای ری» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مرتضی فغانی زیر نظر شورای سیاستگذاری با سردبیری رضا فغانی به عنوان تنها نشریه محلی شهرستان ری در قطع روزنامه‌ای و دوازده صفحه تمام رنگی چاپ شد.

avayerey 97-03-12.

 

اوای ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.