آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شرور شیشه کش شیشه های 9 خانه در شهرری را شکست

راگانیوز: رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم از دستگیری یک شرور که به علت مصرف شیشه اقدام به تخریب شیشه های 9 منزل در خیابان استخر کرده و موجی از رعب و وحشت در بین ساکنان ایجاد کرده بود، خبر داد.
شرور شیشه کش شیشه های 9 خانه در شهرری را شکست
 

به گزارش راگانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرگرد منصور زمانی گفت: از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ خبری تحت عنوان شرارت درمحدوده خیابان “استخر” به کلانتری 161 ابوذر مخابره شد و به سرعت در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده کردند فردی که به علت مصرف شیشه در حالت مناسبی نبوده و اقدام به عربده کشی و شکستن  شیشه های 9 منزل از اهالی محل کرده که همین امر ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان به وجود آورده بود.

رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم بیان داشت: به دنبال این موضوع مأموران بلافاصله مراتب را از طریق شبکه بی سیم به مرکز پیام کلانتری اطلاع داده و دقایقی بعد یک تیم ویژه متشکل از مأموران معاونت پیشگیری و معاون عملیات به محل اعلامی اعزام و دستگیری شرور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: با رسیدن مأموران متهم که بعداً خود را “وحید” معرفی کرد، فرار را برقرار ترجیح داده و متواری شد با فرار نام برده عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

کلانتر 172 عبدالعظیم یادآور شد: مأموران طی مسیر کوتاهی موفق شدند متهم را در یکی از کوچه های فرعی متوقف کنند او که تمامی درها را به روی بسته دید برای فرار از قانون به آنها حمله ور شد که با درایت و هوشیاری پلیس دستگیر شد.

وی افزود: مأموران متهم را به همراه شکات برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر درخصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

بازداشت سارق کارخانه صنعتی هنگام سرقت

رئیس کلانتری 176 حسن آباد از دستگیری یک سارق کارگاه صنعتی که در حال بارگیری وسایل کارخانه بودند خبر داد و گفت: در بازجویی از متهمان مشخص شد آنها سابقه سرقت و زورگیری دارند.

سرگرد حسین حسین زاده افزود: برحسب اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 خبری تحت عنوان سرقت از کارخانه صنعتی در جاده ورامین به کلانتری 176 حسن آباد مخابره شد و بلافاصله در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند که فردی سراسیمه به آنها مراجعه کرد و خود را نگهبان کارخانه معرفی کرد و به مأموران گفت دقایقی پیش فردی بدون اجازه با خودرو نیسان وارد کارخانه شده و در حال سرقت لوازم از داخل انبار است.

کلانتر 176 حسن آباد ادامه داد: مأموران بلافاصله وارد عمل شده و برای دستگیری سارقان به داخل کارخانه مراجعه کردند که مشاهده کردند متهمان در حال حمل وسایل داخل خودرو بودند که به محض مشاهده پلیس پیاده قصد قرار داشتند که با سرعت عمل به موقع پلیس شدند.

وی عنوان کرد: مأموران متهم را که “عباس” نام داشت را به همراه شاکی برای تکمیل پرونده به کلانتری انتقال دادند که طی بررسی سوابق نام برده مشخص شد او سابقه داراست و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده است.

گفتنی است، مأموران متهم را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

توقیف 63 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان ورامین

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ورامین، 10 خودرو و 53 موتور سیکلت متخلف توقیف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان تشریح کرد و به توقیف 63 دستگاه وسیله نقلیه متخلف اشاره کرد و گفت: وسایط نقلیه مذکور شامل 10 دستگاه خودرو و 53 دستگاه موتور سیکلت بوده و پس از اعمال قانون روانه پارکینگ شدند .

سرهنگ فلاحی ادامه داد: با اجرای این طرح تعداد هشت قانون شکن از جمله پنج سارق و معتاد ولگرد نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند .

وی عنوان داشت: کشف مقادیری انواع مواد مخدر، شش تیغه انواع سلاح سرد از دیگر دستاوردهای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.