آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شرکت بیش از 3200 دانش آموز در مسابقات فرهنگی- هنری و ورزشی

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آَموزش و پرورش ناحیه یک ری، رسول ملکی معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره از شرکت بیش از 3200 دانش آموز دختر و پسر در مسابقات  مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیتی و کسب عناوین و افتخارات مختلف توسط این عزیزان در سال تحصیلی 95-94 خبر داد.

ملکی گفت: در طی سال تحصیلی مسابقات مختلفی در سطح منطقه و استان برگزار شد و دانش آموزان این ناحیه توانستند با کسب عناوین مختلف برگ زرین دیگری بر افتخارات این منطقه بیفزایند.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: دانش آموزان توانستند با کسب بیش از 200 عنوان مختلف در این مسابقات عملکرد و نتایج چشمگیری نسبت به سال قبل داشته باشند.

وی اظهار کرد: کسب 22 رتبه اول در بخش تربیت بدنی، 20 عنوان اول در بخش مسابقات قرآن و عترت و 14 رتبه اول در مسابقات فرهنگی و هنری از جمله این افتخارات می باشد.

ملکی در ادامه گفت: کسب رتبه اول در مسابقات مراسم آغازین و نقاشی همگانی در مقطع متوسطه دوره اول توسط دبیرستان 22 بهمن 57 و عنوان دوم تاتر دانش آموزی در هر دو مقطع متوسطه اول و دوم و همچنین کسب رتبه دوم در بخش نمایش عروسکی توسط کانون فرهنگی و تربیتی سمیه در سطح استان از جمله این افتخارات می باشد.

وی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از همه مربیان این دانش آموزان که با آماده سازی آنان برای این مسابقات توانستند به این نتایج خوب دست یابند، کسب این افتخارات و موفقیت ها را نشان تلاش و همت این عزیران دانست و اظهار امیدواری کرد که در سال تحصیلی جدید نیز دانش آموزان این ناحیه بتوانند درخشش بهتر و بیشتری داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.