آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شرکت در مسابقات جهانی آلمان دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشت

کاراته کاران اهل شهرری اظهار داشتند: شرکت درمیادین بین المللی ضمن ایجاد انگیزه برای کسب مقام قهرمانی دستاوردهای ارزشمند دیگری نیز به همراه داشت.

به گزارش راگانیوز ، آنان بر این باورند که حضور در میادین بین المللی به خودی خود یک کارگاه آموزشی برای ورزشکاران، مربیان، داوران و کمیته اجرایی مسابقات بود.

نجمه قاضی زاده گفت: رقابت با حریفان صاحب نام این رشته ورزشی موجب ایجاد انگیزه و تقویت خود باوری برای حضور در رقابت های بین المللی آینده برای کسب مقام قهرمانی بسیار مفید بود.

وی افزود: فدراسیون و کادر فنی نیز تمام توان و سعی خود را برای برگزاری یک اردوی قوی به کار بستند ولی برای کسب مقام قهرمانی بایستی بیش از گذشته تلاش کرد.

وی با اشاره به حضور کاراته کاران در میادین بین المللی تصریح کرد: با توجه به سطح برگزاری رقابت های بین المللی کاراته کاران ضمن کسب تجربه با آخرین دستاوردهای نیز آشنا می شوند.

قاضی زاده گفت: وقتی کاراته کاران به میادین جهانی می روند با حریفان صاحب نام مبارزه و با سیستم های روز بدن سازی کاراته جهان نیز آشنا و تمرین می کنند و در نهایت زمینه برای کسب عناوین در خور ایران اسلامی بیش از گذشته فراهم می شود.

دارنده مدل نقره رقابت ها قهرمانی آلمان گفت: رقابت های قهرمانی آلمان بسیار میدان خوبی برای کسب تجربه و آشنایی با آخرین دستاوردهای این رشته ورزشی بود.

‘حمیده عباسعلی’ افزود: تیم کاراته بانوان کشورمان بااقتدار و برنامه منسجمی در بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی جهان که در آلمان برگزار شد به خوبی ظاهر شد.

وی تاکید کرد: البته مطمئن هستم که کادر فنی برای کشب مقام قهرمانی روی نقاط ضعف ورزشکاران به خوبی برنامه ریزی و برنامه های تمرینی مناسبی را تدارک خواهند دید.

وی اصریح کرد: با توجه به تعاملات انجام شده از سوی مسوولان ورزش کشور و همچنین عملکرد درخشان بانوان ایرانی در رشته های مختلف آینده ای روشن برای این بخش از جامعه ورزشی متصور است، اما آن چه که باید در این بین بیش از پیش به آن توجه شود، سرمایه گذاری بیشتر و ایجاد انگیزه برای ورزش بانوان است.

بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی کاراته جهان که به میزبانی کشور آلمان و در شهر برمن با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

حمیده عباسعلی کاراته کا اهل شهرری در روز نخست این مسابقات موفق شد با شکست تمامی حریفان به مرحله نهایی مسابقات رفته و در مصافی پایاپای مدال نقره وزن 68 کیلو گرم این مسابقات را کسب کند.

وی ورزشکارانی از بلژیک، اسپانیا، هلند و مجارستان شکست داده و در مصاف با ورزشکار مصری به مدال نقره دست یافت.

همچنین در آخرین روز این مسابقات نیز بانوان کاراته کا شهرری برای کسب مقام سومی جهت اجرا کاتای تیمی بر روی تاتامی رفتند، در کاتای تیمی خانم ها مهسا افسانه، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور برای کسب مقام سومی به مصاف نماینده ویتنام رفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.