آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شكوه حضور مردم نوعدوست شهرمان در روز ميلاد حضرت محمد (ص) در آسایشگاه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛ در خجسته ميلاد منور نبي مكرم اسلام ، محمد مصطفي(ص) وششمين اختر تابناك آسمان ولايت و امامت ، امام جعفر صادق (ع) درب هاي بزرگ آسايشگاه خيريه كهريزك از بامداد بر روي نيك انديشان و مردم نوعدوست شهرمان گشوده شد تا همانند هميشه اين بزرگواران با حضور در جمع سالمندان و معلولين ساكن در مجموعه ، شادي هاي خود را با اين عزيزان سهيم شوند.

در اين روز ، مردم خوب و مهربانمان با تهيه ميوه و شيريني به بخشهاي بستري رفتند و كام ساكنان خانه بزرگ كهريزك را با لطف خويش ، شيرين نمودند.

صندوق دريافت وجوهات نقدي و انبار قبول هداياي غير نقدي آسایشگاه خیریه کهریزک  نيز يكي از فعالترين روزهاي سال را پشت سر گذاشتند و با هدايت عيدانه هاي مردم سخاوتمند عزيزمان به مسير اصلي خود ، گامي موثر در زندگي بخشي به مددجويان تحت پوشش مجموعه برداشتند.

گروه دف نوازان ميلاد متشكل از جوانان عاشقي كه شادي بخشي به سالمندان و معلولين را از اهداف هميشگي خود مي دانند ، در اين روز با شكوه نيز با حضور در بخشهاي 22 گانه و نواختن آواي همنواي موسيقي همراه با جمع خواني ، ساعاتي را ميهمان خانواده بزرگ كهريزك بودند .

شایان ذکر است : روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ، همچون هميشه با قدرداني از حضور سبز همه نيك انديشان و مردم نوعدوست و عزيز شهرو ديارمان ، از خداوند متعال براي همه بزرگواري هاي اين عزيزان خداجو آرزوي موفقيت و كاميابي در همه مراحل زندگي داشته و  آرزو دارد خاطر يكايك اين گراميان همواره خوش و خرم باشد كه اينچنين در زندگي بخشي به خانواده بزرگ كهريزك ثابت قدم هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.