آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهادت حضرت علی (ع) نشانه حقیقت اسلام و مظلومیت تشیع است

رییس اداراه تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: عظمت شب بیست و یکم ماه رمضان با شهادت مولود کعبه حضرت امیرمومنان علی (ع) که نشانه حقیقت اسلام و مظلومیت شیعیان جهان است، به خوبی نمایان شد.

حجت الاسلام والمسلمین ذاکر صادقی کیا اظهارداشت: حضرت علی (ع) آینه تمام نمای عدالت و الگوی کامل ظالم ستیزی و مظلوم پروری است و از این رو مقدرات الهی به گونه ای رقم خورد که شهادت مظلومانه پیشوای شیعیان جهان در چنین روزی اتفاق بیفتد.

وی افزود: در عظمت شب های قدر و بویژه بیست و یکمین شب ماه رمضان همین بس که روزه داران و مومنین شب زنده دار با توسل به امام و مولای خویش و استعانت از درگاه الهی برای نابودی دشمنان اسلام و نجات جان مظلومان جهان بخصوص مردم فلسطین ، غزه ، سوریه و عراق که این روزها عاماج حملات رژیم صهیونیستی و تکفیری ها هستند ، دعا کنند.

بنابراین گزارش مردم روزه دار و خداجوی شهر ری و جنوب تهران در شب بیست و یکم ماه رمضان به مانند دیگر هموطنان در نقاط مختلف کشور با حضور در حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) و دیگر اماکن مقدس با شور و حال وصف ناپذیر تا هنگام سحر با مولای خویش مناجات کردند و با سرگرفت قرآن برای سلامتی و تعجیل حضرت ولی عصر(عج) و برآورده شدن حاجات دعا کردند.

خانم سکینه بالاپور که به همراه خانواده در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم (ع) حاضر شده بود به خبرنگار ایرنا گفت: تمام مقدرات یکساله مومنین در شب های قدر انجام خواهد شد و به امضای امام زمان (عج) خواهد رسید و از این رو در این مکان مقدس حاضر شده و با توسل و دعا آنچه که خیر خود و دیگران است را از درگاه الهی خواستار شدیم.

علی ایمانی جوان 27 ساله گفت: رمضان ماه میهمانی خدا است و شب های قدر از جمله زمانهایی است که خداوند نزدیکتر به بندگان خود می باشد و در چنین شبی بهترین آن است که خود را در معرفت الهی غرق کرد و از او خواست که ما را هدایت و از گمراهی برهاند.

لیلا مصطفوی 22 ساله اظهار داشت: شب قدر بهترین موقعه برای زمان خودشناسی و رسیدگی به کرده خود در یکسال گذشته و عمره رفته می باشد و از این رو از خداوند که درهای رحمت خویش را به روی تمامی بندگان باز می کند می خواهم معرفت خویش را به ما بیشتر و جوانان کشور را از شر شیاطین و بدخواهان حفظ کند.

عماد عبدالهی گفت: حضرت علی با شهادت خود به ما نشان داد راه اسلام با خون همراه است و امروز برای حفظ اسلام از تجاوز دشمنان باید خون داد که این راه امروز در غزه ، عراق و سوریه به خوبی هویدا است و چه بهتر که در این شب عزیز و با عظمت از خداوند بخواهیم که اسلام و مسلمین را در رسیدن به اهداف عالیه آن و فرج حضرت حجت (عج) یاری کند.

این گزارش حاکیست در برنامه های شب بیست و یکم ماه رمضان در جوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که با حضور باشکوه مردم مومن و روزه دار شهر ری و اطراف تهران همراه بود ضمن قرائت دعای جوشن کبیر و اعمال لیالی قدر انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.