آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرداری باقرشهر نائب قهرمان مسابقات فوتسال جام بسیج ادارات شهرستان ری شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در فینال این مسابقات فرماندار ویژه شهرستان ری ، بخشدار کهریزک ، شهردار باقرشهر ، شهردار کهریزک و جمعی از مسئولین شهری حضور داشته و مسابقه فینال را از نزدیک مشاهده کردند .

جلال ادیبی با اعلام این خبر گفت : در فینال مسابقات فوتسال جام بسیج ادارات شهرستان ری ، تیم شهرداری کهریزک به مقام اول ، تیم شهرداری باقرشهر به مقام دوم و تیم اداره بهزیستی به مقام سوم این مسابقات دست یافتند .

وی در ادامه اظهار داشت : ۱۶ تیم فوتسال در قالب چهار گروه تیمی به میزبانی شهرداری باقرشهر در باشگاه فدک به مسابقه پرداختند  که تیم الف شهرداری باقرشهر در مرحله مقدماتی با سه پیروزی به مرحله حذفی راه پیدا کرد و در مرحله حذفی با غلبه بر تیم فرمانداری شهرستان ری به جمع چهار تیم برتر راه یافت و سرانجام با شکست ۲ بر ۱ در برابر شهرداری کهریزک به مقام دوم رسید .

ادیبی یادآور شد : تیم جانبازان شهرری به مقام اخلاق در این دوره از مسابقات دست یافت .

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر افزود : تیم فوتسال شهرداری باقرشهر متشکل از حمید آزاد فر ، کمال اسدزاده ، مجتبی آلاشتی ، مهدی داداشی ، جلال ادیبی ، شهرام غنی زاده ، رضا کنعانی و رسول گلشنی است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.