آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرداری قرچک با برنامه‌های متنوع فرهنگی به استقبال دهه فجر می‌رود

به گزارش  راگانیوز ؛ امسال با توجه به هم‌زمانی با دهه فاطمیه، اهمیت ویژه‌ای نسبت به سال‌های گذشته دارد و آن این است که دشمنان نظام نمی‌خواهند مردم ایران اسلامی چهلمین سالگرد را جشن بگیرند.

وی افزود: دشمنان درصدد هستند تا این جشن بزرگ را کم‌اهمیت جلوه دهند و از ماه‌های گذشته در حال تبلیغات منفی در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستند. آن‌ها باید بدانند که مردم در کنار مسؤولین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر و منسجم‌تر از گذشته برگزار خواهند کرد.

این مدیر شهری اظهار کرد: شهرداری قرچک برنامه‌های شاخص و عمده متعددی را در این راستا در نظر گرفته که امیدواریم مردم عزیز قرچک از این برنامه‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

خرمی شریف در تشریح ویژه‌برنامه‌های مجموعه شهرداری قرچک در دهه فجر چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه‌های متنوع در قالب ستاد دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: شهرداری قرچک برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف ازجمله ورزشی، مذهبی، فرهنگی، عمرانی، فضای سبز و زیباسازی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته است.

شهردار قرچک گفت: نصب بنر با موضوعات دستاوردهای چهل سالگی انقلاب، آذین‌بندی سطح شهر، ارائه دستاوردهای مهم نظام در تلویزیون شهری، نصب ریسه و پرچم با موضع دهه فجر و ایام فاطمیه و نورافشانی المان‌ها و میدان‌ها از اقدامات تبلیغات محیطی سطح شهر است.

وی دیگر اقدامات فرهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را این‌چنین عنوان کرد: مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با موضوع دستاوردهای انقلاب، مسابقه عکاسی با موضوع چهل نگاه ویژه دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن با موبایل، برگزاری مسابقات نقاشی در رده سنی نوجوانان و جوانان، برگزاری اردوهای یک‌روزه به موزه عبرت و مراکز تاریخی و همکاری با ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در قالب برنامه‌های تجمع هیئت‌های مذهبی به مناسبت روز شهادت حضرت زهرا(س)، تجمع متولدین سال ۵۷ با موضوع چهل‌ساله‌های انقلاب و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی مدیریت شهری با ستاد دهه فجر است.

خرمی شریف از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در پارک‌ها و مسابقات ورزشی فوتبال دستی، دارت، شطرنج،  پینگ‌پنگ و … خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با همکاری ستاد دهه فجر توسط واحد فرهنگی اجتماعی و حوزه ورزش شهرداری برگزار خواهد شد و به برندگان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

شهردار قرچک از تجدید میثاق مدیران و کارکنان مدیریت شهری قرچک با شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک دیدار با خانواده معظم شهدا و عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا است که به مناسبت دهه فجر انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.