آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرداری منطقه ۲۰ آماده استقبال از عزاداران حسینی در ری است

فرهاد افشار روز دوشنبه در جریان بازدید میدانی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و اماکن مذهبی شهرری اظهار داشت: عوامل ستادی، اجرایی و نظارتی مدیریت شهری منطقه همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده باش هستند.
وی تصریح کرد: حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) همه ساله پذیرای خیل عظیمی از شهروندان دیگر مناطق کشور است و شهرداری این منطقه با تمام ظرفیت آماده میزبانی و خدمت رسانی به همه عزاداران است.
افشار عنوان کرد: پاکسازی مداوم و شبانه روزی، اعمال محدودیت های ترافیکی، بهسازی عمرانی و محیطی و همچنین رفع سد معبرهای احتمالی از مهمترین اقداماتی است که با اولویت فضاهای پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و بلوار قدس دولت آباد به عنوان دو موقعیت پرتردد انجام خواهد شد.
وی به گشت زنی های مستمر عوامل مدیریت شهری در این ۲ روز اشاره کرد و گفت: پیش از این نیز ارائه نکات ایمنی و بررسی های محیطی در خصوص هیات ها، حسینیه ها و مساجد انجام شده است.
شهردار منطقه ۲۰ افزود: امکانات رفاهی و عمومی تمامی بوستان ها و به ویژه فضاهای پیرامون موقعیت های اولویت دار و پرتردد نیز بررسی شده اند تا مورد استفاده سوگواران قرار گیرد.
وی به آمادگی مدیریت شهری برای برپایی نماز ظهر عاشورا نیز اشاره کرد و در ادامه گفت: اعمال محدودیت های ترافیکی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای تردد آسان هیات ها و عزاداران به این حرم شریف از دیگر اولویت های مدیریت شهری در این ایام است که با مشارکت پلیس راهور انجام خواهد شد.
منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.