آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر از بسیج همه ی مجموعه شهرداری جهت برف روبی و نمک پاشی خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ،با توجه به بارش بی سابقه برف در باقرشهر تمامی حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر از شب گذشته مشغول کار می باشند

شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و شروع بارش برف از شب گذشته تمامی امکانات شهرداری بسیج شده تا شهروندان با کمترین مشکل روبرو باشند .

ناصری پور با اشاره به بارش سنگین برف گفت : تمامی معابر و خیابان ها توسط  مجموعه خدمات شهری شهرداری نمک پاشی وشن پاشی شده است اما حجم بارش زیاد است و نیاز است مرتب این عمل انجام شود .

وی گفت : در اکثر نقاط شهر با توجه به بارش سنگین شاهد شکسته شدن درختان هستیم که مجموعه آتش نشانی و فضای سبز شهرداری از شب گذشته در حال جمع آوری و ایمنی معابر هستند تا ایمنی شهروندان تامین شود .

شهردار باقرشهر ضمن تشکر از حوزه خدمات شهری شهرداری که از شب گذشته مشغول فعالیت است گفت : شهروندان همکاری لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشند تا بتوانیم به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهیم

ناصری پور از شهروندان خواست از رفت آمد های غیر لازم پرهیز کرده و در صورت نیاز خودرو های خود را مجهز به زنجیز چرخ کنند تا دچار مشکل  نشوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.