آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر در پیامی روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت

شهردار باقرشهر در پیامی روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج ضمن تبریک به مناسب روز جهانی ورزشی نویسان گفت : خبرنگاران برای تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و خبرنگاران ورزشی نیز از این قاعده اساسی مستثنی نیستند و همواره در جهت ارتقای سطح ورزش کشور خویش کوشیده اند .

وی با بیان اینکه خبرنگاران ورزشی نقش مهمی در انتشار موفقیت های مدیران ، مسئولان ورزشی ، ورزشکاران و قهرمانان داشته اند ، اظهار داشت : ورزشی نویسان با قلم شیوای خود همواره سعی در انتشار موفقیت های مدیران و ورزشکاران داشته اند تا با انعکاس تلاش های آنان قدمی در راه موفقیت های ورزشی بردارند .

شهردار باقرشهر در ادامه ضمن اشاره به تلاش و سخت کوشی خبرنگاران ورزشی در طی رقابت های مختلف خارجی و داخلی ، تصریح کرد : خبرنگاران ورزشی همیشه پا به پای ورزشکاران و قهرمانان در رقابت های مختلف ورزشی حاضر بوده و برای انعکاس اخبار ورزشی صادقانه و عاشقانه قلم زده اند که این امر بسیار قابل تقدیر می باشد .

سعید استاد فرج در ادامه از تاثیرات مهم انعکاس اخبار ورزشی ، خاطرنشان کرد : ورزشی نویسان با انتشار اطلاعات خود سبب می شود تا توجه مدیران و مسئولان بیشتر به مشکلاتی که در رشته های ورزشی وجود دارد جلب شود تا از این طریق بتوان برای حل مشکلات ورزشکاران قدمی برداشت تا روحیه و انگیزه آنان برای رقابت های مهم جهانی بالا رود .

وی در پایان گفت : روز جهانی ورزشی نویسان را به همه تلاشگران این عرصه تبریک می گویم و امیدوارم همیشه در جهت رشد و تعالی ورزش کشور در این حرفه سخت و مهم خوش بدرخشید .

لازم به ذکر است ؛ دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان (AIPS)  و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.