آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : نشانه بارز سرافرازی ملت ایران دهه مبارک فجر است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت : ۲۲ بهمن اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان برعلیه طاغوت است که بايد از آن به عنوان سرفصلي برجسته در تاريخ سياسي ايران و نقطه‌ عطف در روند مبارزات ملت ايران ياد كرد .

وی در ادامه افزود : انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است ، انقلابی كه رساترین فریاد تاریخ ، امام راحل (ره) آن را رهبری كرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش كرد ، که یاد و خاطره حماسه سازی ها هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

شهردار باقرشهر دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت : ماندگارترین رویداد انقلاب اسلامی ایران دهه مبارک فجر است که نشانه بارز ظلم‌ ستیزی و سرافزاری ملت ایران بوده و نسل جوان و امروزی باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند .

سعید استاد فرج خاطر نشان کرد : دهه فجر فرصت باشکوهی است تا با نشاط حاصل از همدلی و هم صدایی ملت و مسئولان ، در جهت تحقق چشم انداز توسعه و آبادانی کشور گام برداریم.

شهرداری باقرشهر سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گوید و پیروزی و سرافرازی همیشگی ملت غیور ایران را در همه عرصه های سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی از خداوند متعال خواستار است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.