آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : نمایشگاه گوهر مستور به مناسبت هفته دفاع مقدس در باقرشهر برگزار می شود .

 

 همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس که یادآوری روزهای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، نمایشگاه گوهر مستور در باقرشهر برگزار می شود .

 به گزارشراگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در روزهای جنگ و خون و حماسه با اعلام این مطلب گفت : امروز پس از گذشت 32 سال از روزهای آغازین جنگ تحمیلی وظیفه و تکلیف ما است که از نام آوران و حماسه سازان سالهای دفاع مقدس یاد کنیم و پیام آنان را به نسلهای پس از جنگ برسانیم .

وی هدف از برگزاری نمایشگاه گوهر مستور را آشنائی بیشتر شهروندان با اهمیت حجاب در اسلام اعلام کرد و افزود : در فرهنگ غنی اسلام ، بر رعایت حجاب بسیار تاکید شده است و ترویج فرهنگ را یکی از وظایف مسئولین و دست اندرکاران می داند زیرا عفاف و حجاب ، يكي از عناصر اساسي و اصولي فرهنگ جامعه اسلامي ماست و بدون شک، پوشش زن در برابر مردان بیگانه، یکی از ضروریات دین اسلام است. 

سعادتمند ضمن قدردانی از مجریان این نمایشگاه از شهروندان دعوت نمود حتما از این نمایشگاه بازدید نمایند .

جواد مغروری مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در این زمینه گفت : این نمایشگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح ا… (ره) و بسیج خواهران یکی از حوزه های این ناحیه و با مشارکت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر به مدت یک هفته از تاریخ 01/07/91  در بلوار سیمتری امام خمینی (ره) مقابل مسجد جامع ولیعصر (عج) برگزار می گردد .

وی افزود : در این نمایشگاه در 11 غرفه با موضوعیت حجاب و عفاف در خصوص موضوعات ؛ حجاب در روایات و احادیث ، حجاب ار منظر شهدا ، انواع پوشش در دورانهای مختلف از میلاد مسیح تا عصر کنونی و همچنین غرفه های فروش کتاب را شامل می شود .

مغروری در پایان گفت : در روز افتتاحیه با حضور خواهران ایثارگر نان صلواتی داغ در اختیار شهروندان و بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت .   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.