آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار قرچک:فاز سوم بهسازی رودخانه لات آجی قرچک در حال اجرا است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار داشت: فاز سوم بهسازی و ساماندهی رودخانه لات آجی قرچک به طول بیش از ۸۰۰ متر در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه باهدف جلوگیری از فرآیند فرسایش خاک و تخریب سواحل رودخانه پیشگیری از بروز خسارات وارده بر حاشیه رودخانه ، مکان‌های تجاری و منازل و هدایت روان آب‌ها و سیلاب‌های فصلی در حال اجرا است.

این مدیر شهری بیان داشت: در این فاز اجرای عملیات خاک‌برداری بستر رودخانه، دیواره پلکانی، هم‌سطح سازی، سنگ‌فرش بستر و دیواره‌های رودخانه در نظر گرفته‌شده و اجرایی می‌شود.

شهردار قرچک بابیان این مطلب که اجرای این پروژه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: ساماندهی و زیباسازی بستر و حریم رودخانه لات آجی که از ورودی شهر قرچک عبور می‌کند ازجمله دغدغه‌ها و مطالبات عمومی شهروندان بوده است که شهرداری در این راستا اقدام به اجرای این طرح کرده است.

خرمی شریف در پایان اظهار کرد: این طرح در جهت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و زباله در حریم رودخانه در حال انجام است و امیدواریم شهروندان به ما در جهت پیشبرد اهداف با اجرای این طرح کمک کنند و در حریم رودخانه زباله و نخاله ساختمانی نریزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.