آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار قرچک از جدول‌گذاری و بهسازی بیش از ۱۴ هزار مترمربع از انهار فرسوده خبر داد

به گزارش راگانیوز ، محسن خرمی شریف پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری قرچک از جدول‌گذاری و بهسازی بیش از ۱۴ هزار مترمربع از انهار فرسوده این شهر خبر داد و گفت: در ۹ ماهه گذشته سال ۹۷ تاکنون بیش از۱۴ هزار مترمربع از انهار فرسوده معابر سطح شهر بهسازی و جدول‌گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در برخی از نقاط شهر قرچک جداول فرسوده و غیرقابل استفاده‌شده و متأسفانه آب‌های سطحی منازل در خیابان و معابر جاری است، بهسازی و بازسازی جداول در دستور کار قرارگرفته است.

شهردار قرچک بیان داشت: عملیات جدول‌گذاری و بهسازی منطقه ۱ که از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش‌شده بود، منطقه ۳، خیابان اصلی لشگری و کوچه‌های ولیعصر ۳ و ۵ منطقه ۱، جاده سلامت، خیابان‌های اصلی باهنر، مهدیه ۲۴، شهرک طلاییه، سرای محله منطقه ۳، و فاز دوم معابر منطقه ۳ انجام‌شده است.
خرمی شریف با اشاره به اینکه جدول‌گذاری و بهسازی معابر شهر به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم است و گفت: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر شهر از اقدامات خدمات‌رسانی مدیریت شهری به شهروندان است.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: تسهیل در عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان ازجمله اهداف این‌گونه اقدامات به شمار می‌رود.

شهردار قرچک در پایان از مردم خواست مشکلات و درخواست‌های خود را با سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری مطرح کنند تا در اسرع وقت به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.