آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار قرچک: اعتبارپروژه‌های قابل‌افتتاح شهر قرچک در هفته دولت یک میلیاردتومان

به گزارش راگانیوز ، محسن خرمی شریف صبح دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با تأکید بر اینکه برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته دولت در این شهرستان به اطلاع عموم مردم خواهد رسید اظهار داشت: مجموعه مدیرت شهری به‌عنوان خدمت گذار مردم قرچک تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جزئی از کمبودها و کاستی‌های شهرستان رفع شود.

وی افزود: اقدامات خوبی در سطح شهر انجام‌شده است و در هفته دولت کلنگ زنی آرامستان، افتتاح شهربازی سیار در پارک جنگلی، افتتاح زمین چمن مصنوعی در شهرک گل‌ها، افتتاح زمین چمن مصنوعی و اسکیت در پارک ۱۵ خرداد، افتتاح اولین سرای محله در خیابان مخابرات و کلنگ زنی دو سرای محله در شهرک گل‌ها و پارک ولیعصر خواهیم داشت.

شهردار قرچک گفت: اعتبار تمام پروژه‌های قابل‌افتتاح شهرداری قرچک در هفته دولت یک میلیارد تومان است و امیدواریم با این اقدامات دل مردم خوب و فهیم قرچک را شاد کرده باشم.

شریف بابیان اینکه مردم قرچک لایق بهترین خدمات هستند، گفت: هدف شهرداری خدمت‌رسانی به مردم محبوب و خوب این شهر است و هر چه در توان داشته باشد در جهت خرمت رسانی به کارخواهیم گرفت. به‌زودی اقدامات خوبی در حوزه ورزشی، فرهنگی و عمرانی انجام خواهد شد.

امروز دوران بسیار سخت مبارزات ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است و وظیفه همه گروه‌های سیاسی با هر اختلاف‌سلیقه‌ای که دارند حمایت از توان و ظرفیت‌های موجود کشور است تا این ترفند دشمنان از حالت تهدید به فرصت تبدیل شود.

وی بر لزوم وحدت و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم تأکید کرد و افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو شایسته و مطلوب‌تری در جامعه انعکاس یابد چرا که مردم شهرستان قرچک، شایسته بهترین خدمات از جانب دولتمردان می‌باشند و مطلع کردن آن‌ها از اقدامات و خدمات دولت، کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

مصطفی زینت بخش، معاون برنامه‌ریزی اداری مالی فرمانداری شهرستان قرچک تأکید کرد: مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تعامل، همکاری و تلاش مضاعف نسبت به تبیین سیاست‌ها و اقدامات دولت دوازدهم از طریق تهیه بروشور، نصب بنر، تراکت، برگزاری نمایشگاه، همایش و… اقدام کنند.

گفتنی است، کلنگ زنی پروژه‌ها، افتتاح پروژه‌های به اتمام رسیده و برگزاری مراسم‌های فرهنگی ازجمله موارد مطرح‌شده در این جلسه بود که در پایان نیز هر یک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادها و آمادگی خود را در رابطه با اجرای برنامه‌های پیشنهادی پرداخته که پس از بحث و تبادل‌نظر و جمع‌بندی، تصمیماتی اتخاذ شد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.