آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار قرچک: جشنواره نشاط فرهنگی در قرچک برگزار می شود

به گزارش راگانیوز؛  محسن خرمی شریف بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره تابستانی در این شهر خبر داد و گفت: یکی از برنامه ها و وعدهای اینجانب پیگیری مباحث فرهنگی شهر بوده که راه اندازی سامانه نشاط از جمله کارهای فرهنگی شهرداری است.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف از این کار فراهم کردن محیطی شاد و نشاط آور برای شهروندان است که در تمام نقاط شهر برگزار خواهد شد و رضایت مردم شهر را در پی خواهد داشت.

شهردار قرچک با بیان این که کارهای فرهنگی زیادی در طول مدت تصدی مدیریت شهری قرچک انجام شده است، گفت: مسابقات مختلف نقاشی در سنین مختلف ، مسابقات قرآنی  در ماه مبارک رمضان، برگزاری زیارت عاشورا در هر هفته، برگزاری مسابقات بانوان شهر در رده های مختلف، برگزاری تورهای یک روزه تهران گردی، برگزاری مراسم جشن کارگری و برگزاری اولین المپیاد ورزشی در هشت رشته مختلف برای خانواده ها و عموم مردم نیز از جمله کارهای بود که در سطح شهر برگزار شده و یا در حال انجام است.

وی در پایان گفت: برنامه های فرهنگی  و ورزشی زیادی را برای آینده شهر قرچک در نظر گرفتیم، تا شهروندان قرچک  از بهترین شرایط فرهنگی در شهر بهرمند باشند.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.