آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار منطقه 20: ری یکی از 5 پهنه مهم اقتصادی تهران می‌شود

راگا نیوز: شهرداری منطقه 20 گفت: بر اساس طرح تفصیلی جدید شهر تهران، خیابان فدائیان اسلام یکی از 5 پهنه مهم اقتصادی این منطقه است که به مراکز اداری، تجاری و خدماتی اختصاص پیدا می‌کند.

عظیم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دز جنوب استان تهران گفت: به منظور رفع آلودگی‌های بصری و بهبود سیمای شهری 7 هزار مترمربع از دیوارهای معابر اصلی این ناحیه از جمله خیابان‌های فدائیان اسلام و برادران شهید اردستانی با مواد پوشاننده زیباسازی شد.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: بر اساس طرح تفصیلی جدید شهر تهران خیابان فدائیان اسلام یکی از 5 پهنه مهم اقتصادی این منطقه است که به مراکز اداری، تجاری و خدماتی اختصاص پیدا می‌کند و این در حالی است که در حال حاضر مجتمع‌های مهمی از جمله مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم (ع) و فروشگاه هایپرسان در این خیابان قرار گرفته است که تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی و رفاهی این منطقه دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرمت جداول، لایروبی انهار، شستشوی مخازن زباله و رفع سد معبر در معابر اصلی از جمله خیابان‌های گلبرگ شرقی، لاله، پروین اعتصامی، برادران شهید اردستانی، بلوار ملت دوست، شهید علینواز، شهید غیوری، حق گویان، برادران بهشتی، ملت دوست، شهید جعفری و میادین بروجردی و صفائیه از دیگر اقداماتی است که در سطح این ناحیه در هفته اخیر انجام شده است.

گفتنی است؛ ناحیه 4 منطقه 20 یکی از نواحی هفتگانه این منطقه است که از شمال به بزرگراه آزادگان، از غرب به خیابان فدائیان اسلام و از جنوب به بلوار بسیج محدود می‌شود و دارای دو محله دولت‌آباد و شهادت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.