آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار منطقه 20: فضای شهری آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس است

به گزارش راگانیوز  از شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی گفت: راهپیمایی روز قدس در شهرری از مسیر امامزاده عبدالله(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود که فضاسازی مناسبتی این مسیر، از سوی مدیریت شهری انجام شده است.
وی به آماده باش عوامل اجرایی برای پاکسازی مسیر راهپیمایی در قبل، حین و بعد از مراسم اشاره کرد و افزود: زیباسازی، رفت و روب، پیرایش فضاهای سبز اطراف مسیر راهپیمایی از دیگر اقدامات مدیریت شهری است که در مسیر راهپیمایی انجام شد تا راهپیمایان در فضایی دلنشین این مراسم مردمی را برگزار کنند.
صفوی با اشاره به تمهیدات ترافیکی در مسیر راهپیمایی خاطر نشان کرد: همزمان با برپایی مراسم کارشناسان ترافیک با تعامل پلیس راهور در آماده باش هستند تا با اعمال طرح های ترافیکی لازم، امنیت تردد راهپیمایان تامین شود.
وی برپایی این مراسم را اقدامی مردمی برشمرد و گفت: ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس که با عضویت ادارات و نهادهای مردمی شهرری شکل گرفته است نقش بستر سازی را برعهده دارد تا مراسم راهپیمایی هر چه باشکوه تر برگزار شود.
صفویی تاکید کرد: این مراسم همه ساله پرشور و با استقبال بی شماری از شهروندان در شهرری انجام شده است و برای میزبانی از حضور گسترده شهروندان در سال 95 آماده هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.