آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار کهریزک از نام گذاری بوستانی به نام خبرنگار خبر داد

به گزارش راگانیوز ،مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک در سالن اجتماعات شورای اسلامی این شهر برگزار شد .

در این مراسم شهردار کهریزک با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت : خبرنگاران نقش بی بدیلی در هدایت و رشد افکار عمومی دارند که بدون آنها پیشرفت و تعالی جامعه امکانپذیر نیست .

مهندس نعمت زاده با اشاره به رسالت اصلی خبرنگاران گفت : خبرنگاران مصلح جامعه هستند ودر این راه با کمترین توقع و چشم داشتی در شرایط سخت کاری از آرمانها و ارزش های جامعه دفاع می کنند و هر جا مشکلات و معضلاتی در جامعه مشاهده می کنند با گوشزد نمودن آن سعی در اصلاح آن دارند و این اقدام بسیار ارزشمند است .

شهردار کهریزک با اشاره به لزوم ارتباط مستقیم با رسانه ها اظهار داشت : مجموعه مدیریت شهری کهریزک همیشه در دسترس اصحاب رسانه هستند تا با همکاری این عزیزان و انعکاس مشکلات و معضلات را به حداقل برسانیم .

شهردار کهریزک در پایان سخنان خود طبق وعده های از قبل داده شده از نامگذاری بوستانی به نام خبرنگار خبر داد

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی کهریزک با تبریک روز خبرنگار با اشاره به نقش پر اهمیت خبرنگار در جامعه اظهار داشت : حرفه ی خبرنگاری حرفه ای پر استرس و سخت است که با عشق باید همراه باشد تا تداوم داشته و این خبرنگار است که خدمات خادمان مردم را منعکس می کند .

عباسی گفت : اگر خبرنگاران نباشند مردم در جریان امورات شهرداری و خدمات  و تصمیمات انجام شده برای آنها قرار نمی گیرند و جا دارد از زحمات این عزیزان در طول سال تقدیر شود و حمایت شوند  .

در ادامه این مراسم از خبرنگاران شهرستان ری با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.