آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار کهریزک :سوله مدیریت بحران چند منظوره در کهریزک ساخته می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ مهندس نعمت زاده با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به اهمیت و ضرورت پیش بینی فصاهای ایمن و استاندارد برای زمان وقوع بحران، ساخت سوله چند منظوره بحران در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار کهریزک در ادامه افزود: مجموعه ورزشگاه شهدای قاسم اباد یکی از نقاط امن شهر کهریزک محسوب می شود به همین‌منظور در راستای استفاده از این موقعیت و ظرفیت سوله چند منظوره مدیریت بحران در این مجموعه ورزشی جانمایی شده است که اکنون مراحل ساخت این سوله چند منظوره با پیش بینی تمامی تدابیر خدماتی روبه اتمام است.

وی اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از سرمایه ها و فضاهای موجود در شهر، در زمان عادی این سوله به عنوان یک سالن ورزشی، اجتماعی و خدماتی کاربرد دارد و در زمان وقوع بحران با پیش بینی تمهیدات لازم به عنوان محل مناسبی برای اسکان اضطراری شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه این بازدید نیمروزی شهردار و معاونان خدمات شهری و فنی و عمران از پروژه ساختمان اورژانس نیز در مجاورت سوله چند منظوره بحران بازدید کردند و مهندس نعمت زاده همجواری ساختمان اورژانس و سوله بحران را یک فرصت مناسب برای ایجاد نقطه امن در شهر عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.