آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار کهریزک :هوای پاک هدیه الهی است و پاسداشت آن وظیف انسانی

به گزارش راگانیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ مهندس نعمت زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت مشارکت همه شهروندان و مسئولان در خصوص حفظ و پاسداشت هوای پاک گفت: هوای پاک و آسمان آبی؛ هدیه بزرگ الهی است که نصیبمان شده است و صیانت از این نعمت بزرگ، وظیفه‎ای است که بر دوش یکایک انسانها نهاده شده است.

وی افزود: امروزه حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی آن به یکی ازمهمترین مطالبات مردمی در سطح جهان تبدیل شده است. در این میان نقش هوای پاک از اولویت ویژه‌ تری برخوردار است، چرا که این مهم تنفس تمام جوامع بشری را در برمی‌گیرد.

شهردار کهریزک در ادامه اظهار داشت: مدیریت شهری کهریزک به عنوان یکی از متولیان شهر از هیچ تلاش و کوششی برای داشتن هوایی پاک و زمینی عاری از آلودگی فروگذار نبوده است و افزایش و توسعه سرانه های فضای سبز و ایجاد بیش از ۱۰ بوستان جدید کوچک و بزرگ در طول یکسال اخیر را می توان شاخص ترین اقدامات این نهاد اجتماعی و خدماتی برشمرد.

مهندس نعمت زاده در پایان خاطر نشان کرد: داشتن هوای پاک نیازمند تلاش و جهد همه مردم از هر قشر و منصبی است تا مجموع این همبستگی و اتحاد، آسمانی آبی و پاک را برایمان به تصویر بکشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.