آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری بازوی نظارتی شهرستان است/ دولت بیش از هر زمانی به رسانه قوی نیازمند است

 
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری ، محسن علیجانی زمانی روز شنبه و در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر ایرنا شهرری با بیان اینکه خبرنگاران تلاش ها و زحمات زیادی را در عرصه های مختلف کشور از جمله دفاع مقدس و سایر عرصه های انقلاب اسلامی کشیده اند افزود: این قشر تلاشگر بدون هیچگونه چشمداشتی همواره در مسیر اطلاع رسانی مطلوب حرکت کرده است.
وی بر تعامل دوجانبه جامعه رسانه ای کشور و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: مجلس برای حمایت از خبرنگاران و رسانه ها گام های خوبی برداشته و این آمادگی وجود دارد تا با تعامل دوجانبه و دریافت نیازهای جامعه رسانه ای و خبرنگاران قوانین مورد نیاز و حمایتگر بیشتری تصویب شود.
علیجانی زمانی با بیان اینکه رسانه ها در توسعه همه جانبه کشور نقش مهمی دارند افزود: امروز دولت بیش از هر زمانی نیازمند حمایت رسانه های منصف و دلسوز کشور و در عین حال قوی و حرفه ای است چرا که خدمات زیادی انجام شده است که نیازمند تبیین و روشن شدن برای مردم است.
وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان تهران برنامه های مشخص و مدونی برای حضور در شهرستان ری دارند خواستار حضور مستمر ایرنا شهرری در این برنامه ها و پوشش مطلوب این حضور شد.
هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران و ری در مجلس شورای اسلامی، مشاورفرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ری و جمعی از اصحاب رسانه روز شنبه و در آستانه روز خبرنگار در دفتر ایرنا شهرری حضور یافتند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.