آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری بستر مناسبی برای توسعه صنعت توریسم مذهبی و تاریخی

به گزارش راگانیوز ؛ حسن خلیل آبادی افزود: وجود اماکن مذهبی و تاریخی مربوط به دوران قبل و بعد از اسلام در شهرری می تواند به توسعه صنعت گردشگری مذهبی و تاریخی و به توسعه پایدار شهری کمک کند.
وی گفت: باید وسایل و امکانات لازم برای جذب توریسم مذهبی و تاریخی فراهم شود و همچنین فرهنگ مناسب توسعه گردشگری در این شهر را ترویج کنیم تا شاهد یکی از قطب های توریسم مذهبی و تاریخی در این شهرری باشیم.
خلیل آبادی همچنین اظهارکرد: سیاست شورای اسلامی شهر تهران توجه بیشتر به مناطق جنوبی تهران بویژه شهرری است تا مشکلات این منطقه حل شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات شهرری گفت: متاسفانه در گذشته در حق این شهرستان جفا شده و برغم این که شهرری تاوان بسیاری از مشکلات تهران را از قبیل دفن پسماند، فاضلاب، پزشکی قانونی و امثالهم را به دوش می کشد، مورد بی مهری قرار گرفته است و حتی به اندازه یکی از مناطق تهران هم به آن رسیدگی نمی شود.
خلیل آبادی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران به این مساله توجه دارند و امیدواریم در این دوره از شورای شهر شهرری به یکی از مراکز و مفاخر شهر تهران تبدیل شود.
به گزارش ایرنا؛ آیت الله محمدی ری شهری در جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام بر ضرورت توجه بیشتر نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به منطقه ری و حضرت عبدالعظیم علیه السلام تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.