آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری دارای سه ستاد مدیریت بحران است

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان با آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ری‌شهری که به مناسبت فرا رسیدن سال نو برگزار شد، اظهار داشت: سال ۹۷ به برکت ایام ماه رجب با بارش های گسترده مملو از رحمت برای ملت ایران به پایان رسید و سال ۹۸ نیز با ورود به ایام پر سرور ماه شعبان با ادامه نزول رحمت الهی آغاز شد که شاهد تداوم رحمت و برکت بودیم.

وی این بارش ها را در برخی نقاط در تاریخ ایران بی سابقه اعلام کرد و ادامه داد: این رحمت واسعه الهی به دلایل مختلفی خسارت هایی را هم در پی داشت که از دست دادن جان هموطنانمان دردآور و غم بار بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه این سیل تجربه جدیدی را پیش روی ما گذاشت، اضافه کرد: باید در احترام به طبیعت و اهمیت قائل شدن به حریم و بستر رودخانه ها بازنگری جدی داشته باشیم.

جمالی پور در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۹۷ قدم های مؤثری در ری برداشته شد، ابراز کرد: سعی شد آرامش در سطح شهر حفظ شود و به خدمتگزاری به مردم بپردازیم و باید در سال جدید این خدمات را برای رضایتمندی مردم افزایش دهیم.

وی سال ۹۸ را متفاوت دانست و تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را بسیج کرده تا در این سال با موضوعات معیشتی مردم و فاصله انداختن بین مردم و مسؤولان با اختلاف افکنی حوادثی ایجاد کند و به اهداف شوم خود برسد که باید با تلاش و خدمتگزاری بهتر این توطئه ها را نقش بر آب کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری سال ۹۸ را در ری سال تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و ابراز داشت: رضایت حداکثری مردم هدف و مسیر اصلی ما در این سال خواهد بود که امیدوارم با همدلی بیشتر و بهتر مدیران دستگاه های اجرایی رقم بخورد.

جمالی پور در پایان در پاسخ به پیشنهاد آیت الله ری شهری مبنی بر ایجاد ستاد بحران خاص در ری، خاطرنشان کرد: شهرری دارای سه ستاد مدیریت بحران است که ستاد مدیریت بحران شهرستان ری با مسئولیت فرمانداری ویژه شهرستان،ستاد بحران شهر با فرماندهی شهردار منطقه ۲۰ و مدیریت ستاد بحران دستگاه ها موارد به خوبی رصد می شود و نقاط حادثه خیز شناسایی و برای همه موارد برنامه عملیاتی تدارک دیده می شود.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.