آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری سوار یک پراید شدم، راننده با تهدید مرا به بیابان برد و… / این مرد دستگیر شد

 به گزارش راگانیوز ، پاییز امسال زنی جوان با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی آزارگر شکایت کرد.

شاکی به قاضی سهرابی گفت: هنگام بازگشت به خانه سوار خودروی پرایدی شدم. در میانه راه راننده تغییر مسیر دادکه به او اعتراض کردم. اما وی به جای توقف چاقویی به سمتم گرفت و مرا تهدید کرد. او حتی قفل درخودرو را زد و اجازه نداد خارج شوم. هرچه التماس کردم و به شیشه خودرو زدم بی‌فایده بود. مرد راننده مرا به خارج از شهر منتقل کرد و بازور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم پول، گوشی و طلاهایم را دزدید و رهایم کرد.

همزمان با این شکایت، تحقیقات پلیسی برای دستگیری آدم‌ربای آزارگر آغاز شد تا این‌که دو زن دیگر نیز با حضور در پلیس  آگاهی شکایت‌هایی مشابه را مطرح کردند. تحقیقات نشان می‌داد آن دو نیز در دام متهم تحت تعقیب پلیس گرفتار شده‌اند. این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو ماه پیش شناسایی و دستگیر شد . در حالی که متهم منکر جرایمش بود، زن دیگری نیز با حضوردر پلیس آگاهی شکایت کرد که به عنوان مسافر در شهرری سوار خودروی او شده که این مرد وی را ربوده و بعد از سرقت  اموالش او را در دام شیطانی‌اش گرفتار کرده است.

پرونده متهم پس از آخرین دفاع، به اتهام آزار و اذیت، سرقت و آدم‌ربایی، دیروز با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و او بزودی پای میز محاکمه می‌نشیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.