آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرستان ری بستری مناسب برای جذب سرمایه گذار خارجی

به گزارش راگانیوز دکتر هدایت الله جمالی پور در گفتگو با خبرنگار ما گفت : حرکت اقتصادی کشور به سوی جذب سرمایه گذاری خارجی است که شهرستان ری یکی از بسترهای مهم و اساسی جذب سرمایه گذاری خارجی می باشد .

وی شهرستان ری را یک پایگاه اقتصادی مهم و شریان حیاتی اقتصاد استان تهران دانست و افزود : شهرستان ری را می توان در بعد صنعتی ، کشاورزی و خدماتی یکی از پایگاه های مهم اقتصادی و حیاتی کشور دانست که روز به روز به اهمیت این شهرستان افزوده می شود .

فرماندار ویژه ری در ادامه اظهار داشت : شهرستان ری به واسطه املاک ، زمین های ملی و کشاورزی حاصلخیر ( وجود زمین های حاصلخیر گندم که از قدیم الایام در شهرستان ری وجود داشته اشت) که در اختیار دارد ، مورد توجه سرمایه گذاران بخش کشاورزی و هم مورد توجه صاحبان صنعت و واحد خدماتی است .

دکتر جمالی پور فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را یک بستر مهم اقتصادی در شهرستان ری خواند و تصریح کرد : به دلیل واقع شدن فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان ری بسترهای مهمی در توسعه اقتصادی شهرستان ری فراهم شده است که در آینده با فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ری و منطقه ویژه فرودگاه امام خمینی (ره) تحولات اقتصادی موثر و مهمی در شهرستان ری رخ می دهد که بدون شک اثرگذاری اقتصادی شهرستان ری بر اقتصاد ملی بیشتر نمایان خواهد شد .

وی در پایان در خصوص پایگاه بزرگ شهرک صنعتی شمس آباد یادآور شد : استقرار پایگاه بزرگ شهرک صنعتی شمس آباد به یقین در حوزه سرمایه گذاری صنعتی در بخش خارجی می تواند مورد توجه قرار گیرد لذا از تمامی جنبه های مورد نظر شهرستان ری یک نقطه عطف است که می تواند در آینده ای نزدیک کانون توجه تولید کنندگان اقتصادی قرار گیرد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.