آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهر ری بیشترین سرانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در تهران دارد

خبرگزاری فارس: شهر ری بیشترین سرانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در تهران دارد

به گزارش راگانیوز ، شهرستان ری پس از شهر تهران، با 90 کانون فرهنگی هنری مسجد، بیشترین سرانه در این بخش را در بین 16 شهرستان استان تهران دارد.

مهدی ابوالحسنی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اعلام این مطلب اظهار داشت: در سال 94 سه باب کانون فرهنگی در «مسجد کیهانی» واقع در میدان نارنج، «مسجد حضرت فاطمةالزهرا (س)» واقع در غنی‌آباد و «مسجد حضرت سیدالشهدا (ع)» واقع در سیزده آبان افتتاح و در سال 93 نیز مجوز فعالیت ١٧ باب کانون فرهنگی هنری مسجد صادر شد.

وی گفت: این کانون‌ها کار جذب، شناسایی و آموزش نیروهای جوان و مستعد را با اجرای اقدامات فرهنگی و هنری و همچنین کمک به توسعه فعالیت‌های بیشتر مساجد به عنوان پایگاه‌هایی جهت حضور حداکثری جوانان و سایر اقشار مختلف مردم بر عهده دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با خرید کالاهای سرمایه‌ای و به‌صورت مشارکتی و اهدای اقلام کتابخانه‌ای به کتابخانه‌های مساجد نیز در طول سال انجام می‌شود.

به گزارش فارس، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، آموزشی، تفریحی و … برای خانواده‌ها و اعضای این کانون‌ها را بر عهده دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.