آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شورای فرهنگ عمومی، بر تقویت مسئولیت اجتماعی و استفاده از ظرفیت شهرستانی تاکید دارد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هفتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی، 18 مهر ماه به ریاست حجت الاسلام «سید علی شاهچراغی» امام جمعه شهرری، «برزین ضرغامی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «هدایت اله جمالی پور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در تالار اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
«برزین ضرغامی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران  در این نشست با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی معروف و استفاده از  توان فکری و تجارب ارزنده در این امر افزود: با بررسی طرح ها و ایده های خلاق و سازنده در این شورا می توان بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی را کاهش و یا ریشه کن نمود.
وی گفت: نگاه این شورا، تقویت و تکیه بر مسئولیت اجتماعی و استفاده از ظرفیت شهرستانی است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: کارهای فرهنگی خوبی در شهرستان انجام می شود که اهداف مشترکی را دنبال می­کنند. اگر در این فعالیتها همگرایی بیشتری وجود داشته باشد، نتایج ملموس­تر و تاثیرگذار تری در پی خواهد داشت.
وی به جزئیات طرح باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان اشاره کرد که این طرح کمک بزرگی به افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان، تقویت فرهنگ گفتگو و مهارت در بحث و قدرت تحلیل و تفکر در کودکان و نوجوانان، عادت دادن دانش آموزان برای مراجعه به کتابفروشی، گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام یک کار گروهی، ارتباط بین اهل قلم و کودکان و نوجوانان و کمک به گسترش تبلیغ و معرفی کتاب می کند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.