آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شورای مشورتی جوانان شهرستان ری تشکیل می شود

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور عصر سه شنبه در جلسه شورای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری اظهار داشت: کلیات این طرح در شورای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تصویب و جزئیات آن نیز بررسی و مقرر شد تا اولین شورای مشورتی این شهرستان روز دوشنبه (۳۰ مهرماه) تشکیل شود.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبات این طرح تمامی دستگاه ها مکلف هستند تا از مشاوران جوان در امور اداری خود بهره گیرند.
جمالی پور افزود: شورای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری در پنج کارگروه اقتصادی، کارآفرینی، اجتماعی و فرهنگی، محیط زیست و سلامت و علمی و فناوری کار خود را آغاز خواهند کرد.
وی تصریح کرد: حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر به عنوان اعضای این ستاد انتخاب شده و تحت نظارت فرمانداری کار خود را با دستگاه های شهرستان آغاز می کنند و خط مشی ها نیز مشخص می شود.
معاون استاندار تهران گفت: توجه به قشر جوان در همه کشور اهمیت دارد چرا که بی توجهی به این گروه سبب بروز خسارات جبران ناپذیری می شود.
وی ادامه داد: در گذشته کشورهای دارای منابع طبیعی، تکنولوژی و معادن قدرتمند به شمار می رفتند، اما امروزه هر کشوری که از سرمایه انسانی کارآمد، آگاه، کارآفرین و توانمند برخوردار باشد، قدرتمند محسوب می شود.
جمالی پور اضافه کرد: در کشور نگاه جامعه نسبت به سرمایه انسانی یک نگاه اقتصادی و تاثیرگذار در این بخش نیست و این موضوع یک آفت برای کشور محسوب می شود.
وی عنوان کرد: درشرایط فعلی استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان مانع حرکت آنها به سوی انحرافات و کج روی ها می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.